Lávka mezi Holešovicemi, Štvanicí a Karlínem je zlomek systému linie spojující městské parky Prahy. Síť jež má za cíl vtáhnout chodce do děje parku dříve nežli do něho samotného vstoupí. Pěšina je součástí parku a různými způsoby městem prochází.
Finálním řešením konceptu je vytvoření pozvolného přechodu mezi parkem a městským ruchem. Most tedy navrhuji jako park propojený systémem lávek. Chtěl bych tak vytvořit veřejnou plochu v kontaktu s řekou a neopakovatelnými výhledy na město.Nevytvářet tak pouze spojnici, ale prostranství určené ke každodenímu využívání obyvateli města.
dobry den ondteji, lavku - linku bych udelal skromejsi, stromy ji posouvaji do polohy monumentu, je to jako lavka expo do ciny, stahnul bych si drevene lavky z chranenych krajin (treba sos v zapadnich cechach), udelal bych v parcich cesty z lavek, nektere lavky pak propoji i parky, lavka nemusi byt drevena, muzete pouzit kov, laminat, beton..., podivejte se na soutezni navr od jana kaplickeho na bazatnici na prazskem hrade, ph
OdpovědětVymazatjasne, park se da udelat i velmi jemnymi a drobnymi posuny
OdpovědětVymazatdobry den odreji, jak se ma lavka??ph
OdpovědětVymazatDobrý den,děkuji moc za reakce. Především za Kaplického, ten projekt znám, ale vůbec jsem si neuvědomil souvislosti. Inspiroval mě především v řešení parku, kde jeho zásah je v kontextu velmi harmonický a přesto nese značný rukopis zásahu člověka. Přidal jsem další stopy vývoje. Momentálně dělám na 3D a konstrukčním řešením. Potřebuji se však omluvit, zítra mohu dorazit po půl 10, bohužel to nedokáži zařídit jinak. Ondřej
OdpovědětVymazat